ضربه مهلک مقاومت لبنان به اشغالگران؛

حمله پهپادی حزب‌الله تیپ گولانی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید+فیلم

حمله پهپادی حزب‌الله تیپ گولانی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید+فیلم

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در پی انفجار یک پهپاد انتحاری حزب‌الله در پادگان تیپ گولانی ارتش این رژیم در بنیامینا ۷۲ نظامی صهیونیست کشته و زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در پی انفجار یک پهپاد انتحاری متعلق به حزب‌الله لبنان در سرزمین‌های اشغالی تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست زخمی شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آمار زخمی‌های حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا به ۶۹ نفر افزایش یافته است.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شینیده‌شدن صدای چندین انفجار در خلیج حیفا و کریوت واقع در شمال حیفا خبر می‌دهند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه دریایی این رژیم در حیفای اشغالی به پناهگاه‌ها گریخته‌اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین آمار اعلامی در خصوص حمله پهپادی به «بنیامینا» در جنوب حیفا اعلام کرد که در پی این عملیات مقاومت اسلامی لبنان، ۳ صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند؛ حال ۴ نفر از آن‌ها به شدت وخیم گزارش شده است.

برخی رسانه‌ها گزارش دادند که چندین بالگرد و ۵۰ دستگاه آمبولانس برای انتقال صهیونیست‌های زخمی‌شده به بیمارستان به محل انجام عملیات اعزام شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که اصابت پهپاد مقاومت به این پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در حالی انجام شده که هیچ گونه آژیر هشداری در محل اصابت به صدا در نیامده است.

همچنین رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع آگاه اذعان کرد که حزب‌الله لبنان در این عملیات ترکیبی موفق شده با شلیک چندین موشک، سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی را فریب داده و پهپاد به پرواز درآمده را پوشش دهد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از افزایش شمار زخمی‌ها به ۲۸ نظامی صهیونیست خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در پی اصابت پهپاد حزب‌الله لبنان به یکی از پایگاه‌های ارتش این رژیم در جنوب حیفای اشغالی چند نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بارها تلاش کرده‌اند که این پهپاد را رهگیری کنند، اما موفق نشده‌اند. برخی شهرک‌نشینان صهیونیست نیز اعلام کردند که این پهپاد در آغاز موشکی را به سمت هدف خود شلیک کرده و سپس به آن برخورد کرده و منفجر شده است.

این رسانه‌ها اعان کردند که این پهپاد به پایگاه تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در بنیامینا اصابت کرده است.

بالگردهای زیادی برای انتقال مجروحان به محل اعزام شده اند.

شهرک‌نشینان صهیونیست نیز اذعان کردند که چندین نظامی صهیونیست زخمی به بیمارستان «رمبام» در حیفای اشغالی منتقل شده‌اند.

کمی پیش‌تر نیز حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با یک پهپاد انتحاری به تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان صهیونیستی «زرعیت» حمله کرده و این پهپاد به هدف خود اصابت کرده است.

نکته جالب توجه این عملیات آن است که حزب‌الله تنها با به پرواز درآوردن یک پهپاد موفق شده است این تلفات سنگین را به صهیونیست‌ها وارد کند و سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی موفق نشده‌اند این پهپاد انتحاری را رهگیری کنند.

منابع صهیونیست اعلام کردند امروز در مجموع نبردهای جنوب لبنان و حمله امروز حزب الله به بنیامینا در جنوب حیفا حدود یکصد صهیونیست زخمی شدند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد که به علت گستردگی جراحت نظامیان در حمله پهپادی حزب الله به پایگاه تیپ گولانی، زخمی شده‌ها به هفت بیمارستان توزیع شدند.

از سوی دیگر بیمارستان بلنسون در تل آویو نیز اعلام کرد که چند نظامی اسرائیلی را پذیرش کرده که شرایط جسمانی آنها وخیم بوده است.

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که بی تردید میانگین حملات روزانه حزب الله افزایش یافته است.

شبکه ۱۲ اسرائیل نیز در این باره گزارش داد که باقی مانده موشک رهگیری شده در حیفا سرنگون شده است که البته ترکش آن تلفاتی به دنبال نداشته است.

کد خبر 6255973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      سامانه پدافندی تاد آمریکا در اراضی اشغالی فلسطین برای جمهوری اسلامی ایران عین یک اسباب بازی بچگانه هست و جمهوری اسلامی ایران این پدافند ها را با موشک اتمی نقطه زن خود به آبکش تبدیل خواهد کرد.....
    • حمید IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      ماشاالله شیر مردان مقاومت خدا پشت و پناهتان دلاوران مقاومت